Aangekomen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Judith & Maud - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Judith & Maud - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Judith & Maud

Blijf op de hoogte en volg Judith & Maud

06 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo allemaal!

We zijn veilig aangekomen na een lange reis van 19 uur! Eenmaal in Istanbul aangekomen, kwamen we erachter dat we ook een stop gingen maken in Johannesburg... verrassing!
Judith vloog voor de eerste keer maar gelukkig was dit een succes! Veel hebben we niet kunnen slapen dus we hebben vooral veel films gekeken, spelletjes gedaan, gerust en lekker gegeten! Turkish airlines heeft een goede service, behalve de toiletten die niet gepoetst worden onderweg is alles heel goed bevallen! De tijd vloog voorbij.

Eenmaal op t vliegveld hebben we ons omgekleed, verfrist en kregen ons visum! We werden opgehaald door een chauffeur van Magister. Dit is de organisatie die hier veel voor ons regelt.
Aangekomen in het huis hebben onze huisgenoten onze kamers laten zien en hebben we onze koffers uitgepakt! We hebben een grote kamer met een klerenkast, bureau en twee eenpersoonsbedden. Er zit wel een boete op als iemand blijft slapen zonder het van te voren aan te geven, haha.

's Avonds zijn we meteen gaan uiteten met de rest van het huis. Sushi/Thai food: voor maar liefst 5 euro (70 rand) hebben we allebei gedronken en gegeten!! Het is wel nog even wennen aan het geld.

Vanochtend is de auto gearriveerd, een klein autotje (zie foto). Dus dat is erg handig met rondrijden & parkeren hier.
Via deze site kunnen jullie nog meer foto's zien http://s1382.photobucket.com/user/judithbrosens/profile/

Vanavond is onze eerste activiteit met Magister. We gaan naar Signal Hill om daar te picknicken en naar de zonsondergang te kijken. We verheugen ons erop!

Oh .. Dit is inderdaad een nieuw blog! We hebben een nieuwe opgericht want de vorige werkt hier niet. Het duurt heel lang voordat hij opstart en geeft 'bad gateway' aan... dus is dit onze oplossing! Hopen dat deze het goed blijft doen :)

De vorige verhalen hebben we er ook opgezet. Dus als jullie deze gemist hebben, kun je ze alsnog lezen!

In dit blog is het ook makkelijker om apart een blog tet schrijven dus krijgen jullie ook zo nu en dan een post van een van ons.

Maandag beginnen we bij Pebbles, we'll keep you updated!

Liefs, Judith & Maud

• 06 Februari 2015 - 15:26

Mila Verboeket :

Dag Maud,

Ik vind het wel leuk om jullie verhalen te volgen. Ik wens jullie veel succes en plezier in SA.

Lieve groet,

Mila Verboeket

• 06 Februari 2015 - 17:19

Gerda:

Klinkt al allemaal aardig. Veel plezier en maandag werk ze.

• 06 Februari 2015 - 21:49

Simone Kleinlooh:

Mooi begin dames. Ik volg jullie ! Succes met de opstart en sterkte met het cultuurverschil.

• 08 Februari 2015 - 17:08

Marja :

Ha Judith,

Wow wat een vuurdoop was de reis naar Kaapstad. En dat voor de eerste vliegreis!
    Fijn dat ik op deze manier met jullie mee kan reizen....
    Ben heel benieuwd naar jullie avonturen.

Take care !